دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,185
تعداد مقالات17,683
تعداد مشاهده مقاله54,292,892
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,418,379
حق شناس کاشانی, فریده. (1382). نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک ها در جذب و حفظ مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(8), 71-98.
فریده حق شناس کاشانی. "نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک ها در جذب و حفظ مشتری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 8, 1382, 71-98.
حق شناس کاشانی, فریده. (1382). 'نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک ها در جذب و حفظ مشتری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(8), pp. 71-98.
حق شناس کاشانی, فریده. نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک ها در جذب و حفظ مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1382; 3(8): 71-98.


login