دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,199
تعداد مقالات17,838
تعداد مشاهده مقاله54,851,385
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,715,251
شیری, اردشیر, دهقانی سلطانی, مهدی, سلطانی بناوندی, اعظم, فارسی زاده, حسن. (1394). تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(31), 19-39.
اردشیر شیری; مهدی دهقانی سلطانی; اعظم سلطانی بناوندی; حسن فارسی زاده. "تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 31, 1394, 19-39.
شیری, اردشیر, دهقانی سلطانی, مهدی, سلطانی بناوندی, اعظم, فارسی زاده, حسن. (1394). 'تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(31), pp. 19-39.
شیری, اردشیر, دهقانی سلطانی, مهدی, سلطانی بناوندی, اعظم, فارسی زاده, حسن. تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1394; 10(31): 19-39.


login