شیری, اردشیر, دهقانی سلطانی, مهدی, سلطانی بناوندی, اعظم, فارسی زاده, حسن. (1394). تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(31), 19-39.
اردشیر شیری; مهدی دهقانی سلطانی; اعظم سلطانی بناوندی; حسن فارسی زاده. "تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 31, 1394, 19-39.
شیری, اردشیر, دهقانی سلطانی, مهدی, سلطانی بناوندی, اعظم, فارسی زاده, حسن. (1394). 'تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(31), pp. 19-39.
شیری, اردشیر, دهقانی سلطانی, مهدی, سلطانی بناوندی, اعظم, فارسی زاده, حسن. تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1394; 10(31): 19-39.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login