دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,663
تعداد مشاهده مقاله54,005,062
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,368,892
شیری, اردشیر, دهقانی سلطانی, مهدی, سلطانی بناوندی, اعظم, فارسی زاده, حسن. (1394). تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(31), 19-39.
اردشیر شیری; مهدی دهقانی سلطانی; اعظم سلطانی بناوندی; حسن فارسی زاده. "تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 31, 1394, 19-39.
شیری, اردشیر, دهقانی سلطانی, مهدی, سلطانی بناوندی, اعظم, فارسی زاده, حسن. (1394). 'تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(31), pp. 19-39.
شیری, اردشیر, دهقانی سلطانی, مهدی, سلطانی بناوندی, اعظم, فارسی زاده, حسن. تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1394; 10(31): 19-39.


login