فرزین فر, زهره, سعیدا اردکانی, سعید, نادری بنی, محمود. (1395). تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(33), 63-83. doi: 10.22054/tms.2016.4164
زهره فرزین فر; سعید سعیدا اردکانی; محمود نادری بنی. "تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 33, 1395, 63-83. doi: 10.22054/tms.2016.4164
فرزین فر, زهره, سعیدا اردکانی, سعید, نادری بنی, محمود. (1395). 'تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(33), pp. 63-83. doi: 10.22054/tms.2016.4164
فرزین فر, زهره, سعیدا اردکانی, سعید, نادری بنی, محمود. تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 11(33): 63-83. doi: 10.22054/tms.2016.4164


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login