دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,663
تعداد مشاهده مقاله54,005,050
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,368,887
فرزین فر, زهره, سعیدا اردکانی, سعید, نادری بنی, محمود. (1395). تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(33), 63-83. doi: 10.22054/tms.2016.4164
زهره فرزین فر; سعید سعیدا اردکانی; محمود نادری بنی. "تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 33, 1395, 63-83. doi: 10.22054/tms.2016.4164
فرزین فر, زهره, سعیدا اردکانی, سعید, نادری بنی, محمود. (1395). 'تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(33), pp. 63-83. doi: 10.22054/tms.2016.4164
فرزین فر, زهره, سعیدا اردکانی, سعید, نادری بنی, محمود. تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 11(33): 63-83. doi: 10.22054/tms.2016.4164


login