دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,196
تعداد مقالات17,818
تعداد مشاهده مقاله54,785,260
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,664,555
خوش سیما, غلامرضا, لوکس, کارو, حاجی باقری, محمود. (1383). ارزیابی پاسخگویی در شرکت های تولیدی لوازم خانگی (رادیو و تلویزیون) ایران با استفاده از منطق فازی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(5), 127-145.
غلامرضا خوش سیما; کارو لوکس; محمود حاجی باقری. "ارزیابی پاسخگویی در شرکت های تولیدی لوازم خانگی (رادیو و تلویزیون) ایران با استفاده از منطق فازی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 5, 1383, 127-145.
خوش سیما, غلامرضا, لوکس, کارو, حاجی باقری, محمود. (1383). 'ارزیابی پاسخگویی در شرکت های تولیدی لوازم خانگی (رادیو و تلویزیون) ایران با استفاده از منطق فازی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(5), pp. 127-145.
خوش سیما, غلامرضا, لوکس, کارو, حاجی باقری, محمود. ارزیابی پاسخگویی در شرکت های تولیدی لوازم خانگی (رادیو و تلویزیون) ایران با استفاده از منطق فازی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1383; 2(5): 127-145.


login