خوش سیما, غلامرضا, لوکس, کارو, حاجی باقری, محمود. (1383). ارزیابی پاسخگویی در شرکت های تولیدی لوازم خانگی (رادیو و تلویزیون) ایران با استفاده از منطق فازی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(5), 127-145.
غلامرضا خوش سیما; کارو لوکس; محمود حاجی باقری. "ارزیابی پاسخگویی در شرکت های تولیدی لوازم خانگی (رادیو و تلویزیون) ایران با استفاده از منطق فازی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 5, 1383, 127-145.
خوش سیما, غلامرضا, لوکس, کارو, حاجی باقری, محمود. (1383). 'ارزیابی پاسخگویی در شرکت های تولیدی لوازم خانگی (رادیو و تلویزیون) ایران با استفاده از منطق فازی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(5), pp. 127-145.
خوش سیما, غلامرضا, لوکس, کارو, حاجی باقری, محمود. ارزیابی پاسخگویی در شرکت های تولیدی لوازم خانگی (رادیو و تلویزیون) ایران با استفاده از منطق فازی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1383; 2(5): 127-145.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login