دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,179
تعداد مقالات17,645
تعداد مشاهده مقاله53,524,172
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,267,830
یعقوبی, نور محمد, علیزاده, فاطمه. (1385). بررسی رابطه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریان(مطالعه موردی). سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(14), 225-249.
نور محمد یعقوبی; فاطمه علیزاده. "بررسی رابطه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریان(مطالعه موردی)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 14, 1385, 225-249.
یعقوبی, نور محمد, علیزاده, فاطمه. (1385). 'بررسی رابطه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریان(مطالعه موردی)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(14), pp. 225-249.
یعقوبی, نور محمد, علیزاده, فاطمه. بررسی رابطه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریان(مطالعه موردی). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1385; 5(14): 225-249.


login