یعقوبی, نور محمد, علیزاده, فاطمه. (1385). بررسی رابطه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریان(مطالعه موردی). سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(14), 225-249.
نور محمد یعقوبی; فاطمه علیزاده. "بررسی رابطه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریان(مطالعه موردی)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 14, 1385, 225-249.
یعقوبی, نور محمد, علیزاده, فاطمه. (1385). 'بررسی رابطه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریان(مطالعه موردی)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(14), pp. 225-249.
یعقوبی, نور محمد, علیزاده, فاطمه. بررسی رابطه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریان(مطالعه موردی). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1385; 5(14): 225-249.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login