محمدنیا, علی. (1386). ارائه رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری بررسی موردی: شرکت تولیدی فراورده های لبنی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(15), 51-85.
علی محمدنیا. "ارائه رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری بررسی موردی: شرکت تولیدی فراورده های لبنی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 15, 1386, 51-85.
محمدنیا, علی. (1386). 'ارائه رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری بررسی موردی: شرکت تولیدی فراورده های لبنی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(15), pp. 51-85.
محمدنیا, علی. ارائه رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری بررسی موردی: شرکت تولیدی فراورده های لبنی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1386; 6(15): 51-85.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login