قاسمی, حسن, اعرابی, سید محمد, دهقان, نبی اله. (1386). مدل هماهنگی بین استراتژی بازاریابی بین الملل با ابعاد محیطی سازمان و زیر سیستم های بازاریابی بین الملل و اثر آن بر عملکرد صادراتی (مورد: صنعت خدمات فنی و مهندسی). سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(17), 75-105.
حسن قاسمی; سید محمد اعرابی; نبی اله دهقان. "مدل هماهنگی بین استراتژی بازاریابی بین الملل با ابعاد محیطی سازمان و زیر سیستم های بازاریابی بین الملل و اثر آن بر عملکرد صادراتی (مورد: صنعت خدمات فنی و مهندسی)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 17, 1386, 75-105.
قاسمی, حسن, اعرابی, سید محمد, دهقان, نبی اله. (1386). 'مدل هماهنگی بین استراتژی بازاریابی بین الملل با ابعاد محیطی سازمان و زیر سیستم های بازاریابی بین الملل و اثر آن بر عملکرد صادراتی (مورد: صنعت خدمات فنی و مهندسی)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(17), pp. 75-105.
قاسمی, حسن, اعرابی, سید محمد, دهقان, نبی اله. مدل هماهنگی بین استراتژی بازاریابی بین الملل با ابعاد محیطی سازمان و زیر سیستم های بازاریابی بین الملل و اثر آن بر عملکرد صادراتی (مورد: صنعت خدمات فنی و مهندسی). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1386; 6(17): 75-105.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login