منصوری, علیرضا. (1393). ملزومات و نتایج فلسفی صنعت تبلیغات در رسانه‌ها. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(38), 103-119.
علیرضا منصوری. "ملزومات و نتایج فلسفی صنعت تبلیغات در رسانه‌ها". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 38, 1393, 103-119.
منصوری, علیرضا. (1393). 'ملزومات و نتایج فلسفی صنعت تبلیغات در رسانه‌ها', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(38), pp. 103-119.
منصوری, علیرضا. ملزومات و نتایج فلسفی صنعت تبلیغات در رسانه‌ها. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1393; 10(38): 103-119.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login