حسنوند, باقر, حسنوندی, صبا. (1394). تاثیر آموزش مبتنی بر برنامه‌ریزی چند بعدی بر بهبود ارتباط کلامی، فعالیت‌های کلیشه‌ای و مهارت‌های اجتماعی کودکان اوتیستیک. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(2), 1-20.
باقر حسنوند; صبا حسنوندی. "تاثیر آموزش مبتنی بر برنامه‌ریزی چند بعدی بر بهبود ارتباط کلامی، فعالیت‌های کلیشه‌ای و مهارت‌های اجتماعی کودکان اوتیستیک". سامانه مدیریت نشریات علمی, 1, 2, 1394, 1-20.
حسنوند, باقر, حسنوندی, صبا. (1394). 'تاثیر آموزش مبتنی بر برنامه‌ریزی چند بعدی بر بهبود ارتباط کلامی، فعالیت‌های کلیشه‌ای و مهارت‌های اجتماعی کودکان اوتیستیک', سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(2), pp. 1-20.
حسنوند, باقر, حسنوندی, صبا. تاثیر آموزش مبتنی بر برنامه‌ریزی چند بعدی بر بهبود ارتباط کلامی، فعالیت‌های کلیشه‌ای و مهارت‌های اجتماعی کودکان اوتیستیک. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1394; 1(2): 1-20.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login