دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,199
تعداد مقالات17,837
تعداد مشاهده مقاله54,835,398
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,700,131
حسنوند, باقر, حسنوندی, صبا. (1394). تاثیر آموزش مبتنی بر برنامه‌ریزی چند بعدی بر بهبود ارتباط کلامی، فعالیت‌های کلیشه‌ای و مهارت‌های اجتماعی کودکان اوتیستیک. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(2), 1-20.
باقر حسنوند; صبا حسنوندی. "تاثیر آموزش مبتنی بر برنامه‌ریزی چند بعدی بر بهبود ارتباط کلامی، فعالیت‌های کلیشه‌ای و مهارت‌های اجتماعی کودکان اوتیستیک". سامانه مدیریت نشریات علمی, 1, 2, 1394, 1-20.
حسنوند, باقر, حسنوندی, صبا. (1394). 'تاثیر آموزش مبتنی بر برنامه‌ریزی چند بعدی بر بهبود ارتباط کلامی، فعالیت‌های کلیشه‌ای و مهارت‌های اجتماعی کودکان اوتیستیک', سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(2), pp. 1-20.
حسنوند, باقر, حسنوندی, صبا. تاثیر آموزش مبتنی بر برنامه‌ریزی چند بعدی بر بهبود ارتباط کلامی، فعالیت‌های کلیشه‌ای و مهارت‌های اجتماعی کودکان اوتیستیک. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1394; 1(2): 1-20.


login