رحمان سرشت, حسین, صنوبر, ناصر. (1382). بررسی رابطه راهبردهای بازار – محصول و عملکرد صادر کنندگان ایرانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(39.40), 69-98.
حسین رحمان سرشت; ناصر صنوبر. "بررسی رابطه راهبردهای بازار – محصول و عملکرد صادر کنندگان ایرانی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 39.40, 1382, 69-98.
رحمان سرشت, حسین, صنوبر, ناصر. (1382). 'بررسی رابطه راهبردهای بازار – محصول و عملکرد صادر کنندگان ایرانی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(39.40), pp. 69-98.
رحمان سرشت, حسین, صنوبر, ناصر. بررسی رابطه راهبردهای بازار – محصول و عملکرد صادر کنندگان ایرانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1382; 10(39.40): 69-98.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login