اعرابی, سید محراب, اکرمی, احمد. (1382). ازتباط بین کیفیت خدمات دریافتی کارکنان سازمان با قابلیت خدمت رسانی آن ها به مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(39.40), 273-292.
سید محراب اعرابی; احمد اکرمی. "ازتباط بین کیفیت خدمات دریافتی کارکنان سازمان با قابلیت خدمت رسانی آن ها به مشتری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 39.40, 1382, 273-292.
اعرابی, سید محراب, اکرمی, احمد. (1382). 'ازتباط بین کیفیت خدمات دریافتی کارکنان سازمان با قابلیت خدمت رسانی آن ها به مشتری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(39.40), pp. 273-292.
اعرابی, سید محراب, اکرمی, احمد. ازتباط بین کیفیت خدمات دریافتی کارکنان سازمان با قابلیت خدمت رسانی آن ها به مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1382; 10(39.40): 273-292.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login