دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,199
تعداد مقالات17,837
تعداد مشاهده مقاله54,835,383
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,700,130
اعرابی, سید محراب, اکرمی, احمد. (1382). ازتباط بین کیفیت خدمات دریافتی کارکنان سازمان با قابلیت خدمت رسانی آن ها به مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(39.40), 273-292.
سید محراب اعرابی; احمد اکرمی. "ازتباط بین کیفیت خدمات دریافتی کارکنان سازمان با قابلیت خدمت رسانی آن ها به مشتری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 39.40, 1382, 273-292.
اعرابی, سید محراب, اکرمی, احمد. (1382). 'ازتباط بین کیفیت خدمات دریافتی کارکنان سازمان با قابلیت خدمت رسانی آن ها به مشتری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(39.40), pp. 273-292.
اعرابی, سید محراب, اکرمی, احمد. ازتباط بین کیفیت خدمات دریافتی کارکنان سازمان با قابلیت خدمت رسانی آن ها به مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1382; 10(39.40): 273-292.


login