دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,660
تعداد مشاهده مقاله53,939,017
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,359,437
اعرابی, سید محراب, اکرمی, احمد. (1382). ازتباط بین کیفیت خدمات دریافتی کارکنان سازمان با قابلیت خدمت رسانی آن ها به مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(39.40), 273-292.
سید محراب اعرابی; احمد اکرمی. "ازتباط بین کیفیت خدمات دریافتی کارکنان سازمان با قابلیت خدمت رسانی آن ها به مشتری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 39.40, 1382, 273-292.
اعرابی, سید محراب, اکرمی, احمد. (1382). 'ازتباط بین کیفیت خدمات دریافتی کارکنان سازمان با قابلیت خدمت رسانی آن ها به مشتری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(39.40), pp. 273-292.
اعرابی, سید محراب, اکرمی, احمد. ازتباط بین کیفیت خدمات دریافتی کارکنان سازمان با قابلیت خدمت رسانی آن ها به مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1382; 10(39.40): 273-292.


login