دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,185
تعداد مقالات17,683
تعداد مشاهده مقاله54,303,110
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,422,954
حسنقلی پور, طهمورث, میری, سید مهدی. (1385). تقسیم بازار مقدمه ای بر انتخاب بازار هدف از روشهای سنتی تا استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(52), 17-40.
طهمورث حسنقلی پور; سید مهدی میری. "تقسیم بازار مقدمه ای بر انتخاب بازار هدف از روشهای سنتی تا استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 52, 1385, 17-40.
حسنقلی پور, طهمورث, میری, سید مهدی. (1385). 'تقسیم بازار مقدمه ای بر انتخاب بازار هدف از روشهای سنتی تا استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(52), pp. 17-40.
حسنقلی پور, طهمورث, میری, سید مهدی. تقسیم بازار مقدمه ای بر انتخاب بازار هدف از روشهای سنتی تا استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1385; 13(52): 17-40.


login