دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,201
تعداد مقالات17,933
تعداد مشاهده مقاله54,991,510
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,779,629
حسنقلی پور, طهمورث, میری, سید مهدی. (1385). تقسیم بازار مقدمه ای بر انتخاب بازار هدف از روشهای سنتی تا استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(52), 17-40.
طهمورث حسنقلی پور; سید مهدی میری. "تقسیم بازار مقدمه ای بر انتخاب بازار هدف از روشهای سنتی تا استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 52, 1385, 17-40.
حسنقلی پور, طهمورث, میری, سید مهدی. (1385). 'تقسیم بازار مقدمه ای بر انتخاب بازار هدف از روشهای سنتی تا استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(52), pp. 17-40.
حسنقلی پور, طهمورث, میری, سید مهدی. تقسیم بازار مقدمه ای بر انتخاب بازار هدف از روشهای سنتی تا استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1385; 13(52): 17-40.


login