حقیقی, محمد, احتشامی, کاملیا. (1385). بازنمایی مدل تصمیم گیری مصرف کننده در اینترنت در چارچوب نظریه کنش ارتباطی هابرماس. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(52), 57-80.
محمد حقیقی; کاملیا احتشامی. "بازنمایی مدل تصمیم گیری مصرف کننده در اینترنت در چارچوب نظریه کنش ارتباطی هابرماس". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 52, 1385, 57-80.
حقیقی, محمد, احتشامی, کاملیا. (1385). 'بازنمایی مدل تصمیم گیری مصرف کننده در اینترنت در چارچوب نظریه کنش ارتباطی هابرماس', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(52), pp. 57-80.
حقیقی, محمد, احتشامی, کاملیا. بازنمایی مدل تصمیم گیری مصرف کننده در اینترنت در چارچوب نظریه کنش ارتباطی هابرماس. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1385; 13(52): 57-80.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login