دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,197
تعداد مقالات17,825
تعداد مشاهده مقاله54,813,336
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,690,492
حقیقی, محمد, احتشامی, کاملیا. (1385). بازنمایی مدل تصمیم گیری مصرف کننده در اینترنت در چارچوب نظریه کنش ارتباطی هابرماس. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(52), 57-80.
محمد حقیقی; کاملیا احتشامی. "بازنمایی مدل تصمیم گیری مصرف کننده در اینترنت در چارچوب نظریه کنش ارتباطی هابرماس". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 52, 1385, 57-80.
حقیقی, محمد, احتشامی, کاملیا. (1385). 'بازنمایی مدل تصمیم گیری مصرف کننده در اینترنت در چارچوب نظریه کنش ارتباطی هابرماس', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(52), pp. 57-80.
حقیقی, محمد, احتشامی, کاملیا. بازنمایی مدل تصمیم گیری مصرف کننده در اینترنت در چارچوب نظریه کنش ارتباطی هابرماس. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1385; 13(52): 57-80.


login