| تعداد نشریات | 61 |
| تعداد شمارهها | 2,223 |
| تعداد مقالات | 18,061 |
| تعداد مشاهده مقاله | 55,768,027 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 28,990,395 |
نقش مراکز یادگیری در توسعه سیستم های مدیریت دانایی | ||
| مطالعات مدیریت بهبود و تحول | ||
| مقاله 4، دوره 18، شماره 53، خرداد 1386، صفحه 78-94 اصل مقاله (2.58 M) | ||
| نوع مقاله: مقاله پژوهشی | ||
| نویسندگان | ||
| سعید خرقانی1؛ علیرضا کرمی صمدی2؛ اشرف لاجوردی3 | ||
| 1هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی | ||
| 2دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی | ||
| 3دانشجوی دانشگاه عامه طباطبایی | ||
| چکیده | ||
| ضرورت استقرار و توسعه سیستم های مدیریت دانایی در سازمان ها، نیاز به طراحی برای ایجاد، توسعه و فعال نمودن مراکز یادگیری به عنوان بخشی از سیستم های مدیریت دانایی دارند. در مقاله حاضر مراکز یادگیری سازمان به عنوان نهادی که خدمات متنوع طراحی، اجرا و ارزشیابی برنامه های آموزشی را عرضه و زمینه های لازم برای اجرای طرح های مدیریت دانش، در مسیر تحقق سازمان یادگیرنده را فراهم می نماید مورد بررسی قرار گرفته است. این مراکز پخش جدایی ناپذیر هر گونه برنامه و اقدام راهبردی شرکت ها به شماره می آیند. در این راستا برای اجرای طرح ها، پیشنهادهایی از جمله تناسب مرکز یادگیری با ماهیت طرح و خصوصیات شرکت های متقاضی و ... ارائه شده است. | ||
| کلیدواژهها | ||
| مراکز یادگیری؛ دانش سازمانی؛ آموزش سازمانی؛ توسعه؛ سطوح مراکز یادگیری | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 1,668 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 980 |
||