فیضی, کامران, تاتاری, سعید. (1383). بهبود کیفیت خدمات در پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (پیمایشی بر مبنای مدل کیفیت خدمات). سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(5), 53-84.
کامران فیضی; سعید تاتاری. "بهبود کیفیت خدمات در پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (پیمایشی بر مبنای مدل کیفیت خدمات)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 5, 1383, 53-84.
فیضی, کامران, تاتاری, سعید. (1383). 'بهبود کیفیت خدمات در پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (پیمایشی بر مبنای مدل کیفیت خدمات)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(5), pp. 53-84.
فیضی, کامران, تاتاری, سعید. بهبود کیفیت خدمات در پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (پیمایشی بر مبنای مدل کیفیت خدمات). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1383; 2(5): 53-84.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login