دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,199
تعداد مقالات17,874
تعداد مشاهده مقاله54,874,007
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,727,102
امانی, جمشید. (1395). نفوذ آگاهی رسانی درباره پاسخ گویی اجتماعی دستگاهی، در ارزش ویژه برند شرکت (گوا هی های بیمه ای). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(1), 1-34. doi: 10.22054/irisk.2016.4891
جمشید امانی. "نفوذ آگاهی رسانی درباره پاسخ گویی اجتماعی دستگاهی، در ارزش ویژه برند شرکت (گوا هی های بیمه ای)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 1, 1, 1395, 1-34. doi: 10.22054/irisk.2016.4891
امانی, جمشید. (1395). 'نفوذ آگاهی رسانی درباره پاسخ گویی اجتماعی دستگاهی، در ارزش ویژه برند شرکت (گوا هی های بیمه ای)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(1), pp. 1-34. doi: 10.22054/irisk.2016.4891
امانی, جمشید. نفوذ آگاهی رسانی درباره پاسخ گویی اجتماعی دستگاهی، در ارزش ویژه برند شرکت (گوا هی های بیمه ای). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 1(1): 1-34. doi: 10.22054/irisk.2016.4891


login