صحت, سعید. (1395). تأثیر متغیرهای درگیرشدن با شغل، خوداتکایی و جو خدمت‌رسانی بر یکدیگر و بررفتار مشتری‌مدار فروشندگان بیمه عمر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(1), 95-120. doi: 10.22054/irisk.2016.4895
سعید صحت. "تأثیر متغیرهای درگیرشدن با شغل، خوداتکایی و جو خدمت‌رسانی بر یکدیگر و بررفتار مشتری‌مدار فروشندگان بیمه عمر". سامانه مدیریت نشریات علمی, 1, 1, 1395, 95-120. doi: 10.22054/irisk.2016.4895
صحت, سعید. (1395). 'تأثیر متغیرهای درگیرشدن با شغل، خوداتکایی و جو خدمت‌رسانی بر یکدیگر و بررفتار مشتری‌مدار فروشندگان بیمه عمر', سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(1), pp. 95-120. doi: 10.22054/irisk.2016.4895
صحت, سعید. تأثیر متغیرهای درگیرشدن با شغل، خوداتکایی و جو خدمت‌رسانی بر یکدیگر و بررفتار مشتری‌مدار فروشندگان بیمه عمر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 1(1): 95-120. doi: 10.22054/irisk.2016.4895


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login