دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,675
تعداد مشاهده مقاله54,125,714
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,388,961
محمدیان, محمود, امین, فرشته. (1386). مدلی برای رتبه بندی مشتریان در صنعت بانکداری به منظور اجرایی نمودن مدیریت روابط با مشتری (CRM) (بررسی موردی بانک ملت). سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(56), 141-172.
محمود محمدیان; فرشته امین. "مدلی برای رتبه بندی مشتریان در صنعت بانکداری به منظور اجرایی نمودن مدیریت روابط با مشتری (CRM) (بررسی موردی بانک ملت)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 18, 56, 1386, 141-172.
محمدیان, محمود, امین, فرشته. (1386). 'مدلی برای رتبه بندی مشتریان در صنعت بانکداری به منظور اجرایی نمودن مدیریت روابط با مشتری (CRM) (بررسی موردی بانک ملت)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(56), pp. 141-172.
محمدیان, محمود, امین, فرشته. مدلی برای رتبه بندی مشتریان در صنعت بانکداری به منظور اجرایی نمودن مدیریت روابط با مشتری (CRM) (بررسی موردی بانک ملت). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1386; 18(56): 141-172.


login