دهدشتی شاهرخ, زهره, نیاکان لاهیجی, نازیلا. (1389). اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر رفتارمصرف کننده کالاها و خدمات رایانهای. سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(60), 115-124.
زهره دهدشتی شاهرخ; نازیلا نیاکان لاهیجی. "اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر رفتارمصرف کننده کالاها و خدمات رایانهای". سامانه مدیریت نشریات علمی, 20, 60, 1389, 115-124.
دهدشتی شاهرخ, زهره, نیاکان لاهیجی, نازیلا. (1389). 'اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر رفتارمصرف کننده کالاها و خدمات رایانهای', سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(60), pp. 115-124.
دهدشتی شاهرخ, زهره, نیاکان لاهیجی, نازیلا. اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر رفتارمصرف کننده کالاها و خدمات رایانهای. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1389; 20(60): 115-124.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login