کروبی, مهدی, یوسفی, جواد. (1389). مقایسه ی ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتل همای 2 مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(13), 65-84.
مهدی کروبی; جواد یوسفی. "مقایسه ی ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتل همای 2 مشهد)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 13, 1389, 65-84.
کروبی, مهدی, یوسفی, جواد. (1389). 'مقایسه ی ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتل همای 2 مشهد)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(13), pp. 65-84.
کروبی, مهدی, یوسفی, جواد. مقایسه ی ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتل همای 2 مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1389; 5(13): 65-84.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login