دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,185
تعداد مقالات17,683
تعداد مشاهده مقاله54,292,923
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,418,397
ایمانی خوشخو, محمد حسین, ایوبی یزدی, حمید. (1389). عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(13), 113-138.
محمد حسین ایمانی خوشخو; حمید ایوبی یزدی. "عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 13, 1389, 113-138.
ایمانی خوشخو, محمد حسین, ایوبی یزدی, حمید. (1389). 'عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(13), pp. 113-138.
ایمانی خوشخو, محمد حسین, ایوبی یزدی, حمید. عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1389; 5(13): 113-138.


login