کروبی, مهدی, محمدیان, مجتبی. (1388). سنجش دیدگاه گردشگران در مورد اثرگذاری رسانه های تبلیغی در دفاتر خدمات مسافرتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(45), 63-92.
مهدی کروبی; مجتبی محمدیان. "سنجش دیدگاه گردشگران در مورد اثرگذاری رسانه های تبلیغی در دفاتر خدمات مسافرتی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 16, 45, 1388, 63-92.
کروبی, مهدی, محمدیان, مجتبی. (1388). 'سنجش دیدگاه گردشگران در مورد اثرگذاری رسانه های تبلیغی در دفاتر خدمات مسافرتی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(45), pp. 63-92.
کروبی, مهدی, محمدیان, مجتبی. سنجش دیدگاه گردشگران در مورد اثرگذاری رسانه های تبلیغی در دفاتر خدمات مسافرتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1388; 16(45): 63-92.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login