دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,219
تعداد مقالات18,044
تعداد مشاهده مقاله55,714,361
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,984,090
صبار, شاهو, هیان, داوان. (1394). عوامل مرتبط با میزان اعتماد مخاطبان به رسانه‌های نوین و سنتی (نگاهی به نوع رسانه، محتوای پیام و ویژگی‌های مخاطب). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(4), 205-247. doi: 10.22054/cs.2016.5733
شاهو صبار; داوان هیان. "عوامل مرتبط با میزان اعتماد مخاطبان به رسانه‌های نوین و سنتی (نگاهی به نوع رسانه، محتوای پیام و ویژگی‌های مخاطب)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 1, 4, 1394, 205-247. doi: 10.22054/cs.2016.5733
صبار, شاهو, هیان, داوان. (1394). 'عوامل مرتبط با میزان اعتماد مخاطبان به رسانه‌های نوین و سنتی (نگاهی به نوع رسانه، محتوای پیام و ویژگی‌های مخاطب)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(4), pp. 205-247. doi: 10.22054/cs.2016.5733
صبار, شاهو, هیان, داوان. عوامل مرتبط با میزان اعتماد مخاطبان به رسانه‌های نوین و سنتی (نگاهی به نوع رسانه، محتوای پیام و ویژگی‌های مخاطب). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1394; 1(4): 205-247. doi: 10.22054/cs.2016.5733


login