دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,185
تعداد مقالات17,683
تعداد مشاهده مقاله54,325,006
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,433,638
صبار, شاهو, هیان, داوان. (1394). عوامل مرتبط با میزان اعتماد مخاطبان به رسانه‌های نوین و سنتی (نگاهی به نوع رسانه، محتوای پیام و ویژگی‌های مخاطب). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(4), 205-247. doi: 10.22054/cs.2016.5733
شاهو صبار; داوان هیان. "عوامل مرتبط با میزان اعتماد مخاطبان به رسانه‌های نوین و سنتی (نگاهی به نوع رسانه، محتوای پیام و ویژگی‌های مخاطب)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 1, 4, 1394, 205-247. doi: 10.22054/cs.2016.5733
صبار, شاهو, هیان, داوان. (1394). 'عوامل مرتبط با میزان اعتماد مخاطبان به رسانه‌های نوین و سنتی (نگاهی به نوع رسانه، محتوای پیام و ویژگی‌های مخاطب)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(4), pp. 205-247. doi: 10.22054/cs.2016.5733
صبار, شاهو, هیان, داوان. عوامل مرتبط با میزان اعتماد مخاطبان به رسانه‌های نوین و سنتی (نگاهی به نوع رسانه، محتوای پیام و ویژگی‌های مخاطب). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1394; 1(4): 205-247. doi: 10.22054/cs.2016.5733


login