بیابانگرد, اسماعیل, کرد نوقابی, رسول, سیف, علی اکبر. (1384). تأثیر میزان دانش معلم از موضوع تدریس بر نحوه بیان مطالب و یادگیری دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(2), 13-33. doi: 10.22054/jep.2006.5958
اسماعیل بیابانگرد; رسول کرد نوقابی; علی اکبر سیف. "تأثیر میزان دانش معلم از موضوع تدریس بر نحوه بیان مطالب و یادگیری دانش آموزان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 1, 2, 1384, 13-33. doi: 10.22054/jep.2006.5958
بیابانگرد, اسماعیل, کرد نوقابی, رسول, سیف, علی اکبر. (1384). 'تأثیر میزان دانش معلم از موضوع تدریس بر نحوه بیان مطالب و یادگیری دانش آموزان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(2), pp. 13-33. doi: 10.22054/jep.2006.5958
بیابانگرد, اسماعیل, کرد نوقابی, رسول, سیف, علی اکبر. تأثیر میزان دانش معلم از موضوع تدریس بر نحوه بیان مطالب و یادگیری دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1384; 1(2): 13-33. doi: 10.22054/jep.2006.5958


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login