دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,197
تعداد مقالات17,825
تعداد مشاهده مقاله54,813,204
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,690,431
بیابانگرد, اسماعیل, کرد نوقابی, رسول, سیف, علی اکبر. (1384). تأثیر میزان دانش معلم از موضوع تدریس بر نحوه بیان مطالب و یادگیری دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(2), 13-33. doi: 10.22054/jep.2006.5958
اسماعیل بیابانگرد; رسول کرد نوقابی; علی اکبر سیف. "تأثیر میزان دانش معلم از موضوع تدریس بر نحوه بیان مطالب و یادگیری دانش آموزان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 1, 2, 1384, 13-33. doi: 10.22054/jep.2006.5958
بیابانگرد, اسماعیل, کرد نوقابی, رسول, سیف, علی اکبر. (1384). 'تأثیر میزان دانش معلم از موضوع تدریس بر نحوه بیان مطالب و یادگیری دانش آموزان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(2), pp. 13-33. doi: 10.22054/jep.2006.5958
بیابانگرد, اسماعیل, کرد نوقابی, رسول, سیف, علی اکبر. تأثیر میزان دانش معلم از موضوع تدریس بر نحوه بیان مطالب و یادگیری دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1384; 1(2): 13-33. doi: 10.22054/jep.2006.5958


login