قدیری, پروین, اسدزاده, حسن. (1389). بررسی رابطه ی ادراک از محیط کلاس درس و جهت گیری هدف با پیشرفت تحصیلی ریاضی در دانش آموزان دختر پایه ی سوم متوسطه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(19), 115-137. doi: 10.22054/jep.2011.6029
پروین قدیری; حسن اسدزاده. "بررسی رابطه ی ادراک از محیط کلاس درس و جهت گیری هدف با پیشرفت تحصیلی ریاضی در دانش آموزان دختر پایه ی سوم متوسطه". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 19, 1389, 115-137. doi: 10.22054/jep.2011.6029
قدیری, پروین, اسدزاده, حسن. (1389). 'بررسی رابطه ی ادراک از محیط کلاس درس و جهت گیری هدف با پیشرفت تحصیلی ریاضی در دانش آموزان دختر پایه ی سوم متوسطه', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(19), pp. 115-137. doi: 10.22054/jep.2011.6029
قدیری, پروین, اسدزاده, حسن. بررسی رابطه ی ادراک از محیط کلاس درس و جهت گیری هدف با پیشرفت تحصیلی ریاضی در دانش آموزان دختر پایه ی سوم متوسطه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1389; 6(19): 115-137. doi: 10.22054/jep.2011.6029


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login