الصباح, فروغ. (1392). مقایسه تأثیر سه روش آموزشی: (پژوهش محور، آموزش محور و آموزش- پژوهش محور) بر مهارت های طلبه های حوزه های علمیه خواهران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(30), 107-126. doi: 10.22054/jep.2013.6049
فروغ الصباح. "مقایسه تأثیر سه روش آموزشی: (پژوهش محور، آموزش محور و آموزش- پژوهش محور) بر مهارت های طلبه های حوزه های علمیه خواهران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 30, 1392, 107-126. doi: 10.22054/jep.2013.6049
الصباح, فروغ. (1392). 'مقایسه تأثیر سه روش آموزشی: (پژوهش محور، آموزش محور و آموزش- پژوهش محور) بر مهارت های طلبه های حوزه های علمیه خواهران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(30), pp. 107-126. doi: 10.22054/jep.2013.6049
الصباح, فروغ. مقایسه تأثیر سه روش آموزشی: (پژوهش محور، آموزش محور و آموزش- پژوهش محور) بر مهارت های طلبه های حوزه های علمیه خواهران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 9(30): 107-126. doi: 10.22054/jep.2013.6049


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login