دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,178
تعداد مقالات17,651
تعداد مشاهده مقاله53,576,406
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,279,074
محبوبی, طاهر. (1392). اثربخشی اصول طراحی آموزشی (14 اصل چند رسانه ای مرینبور و کستر)بر بارشناختی و یادگیری موضوعات یادگیری در محیط های چندرسانه ای. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(30), 165-186. doi: 10.22054/jep.2013.6052
طاهر محبوبی. "اثربخشی اصول طراحی آموزشی (14 اصل چند رسانه ای مرینبور و کستر)بر بارشناختی و یادگیری موضوعات یادگیری در محیط های چندرسانه ای". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 30, 1392, 165-186. doi: 10.22054/jep.2013.6052
محبوبی, طاهر. (1392). 'اثربخشی اصول طراحی آموزشی (14 اصل چند رسانه ای مرینبور و کستر)بر بارشناختی و یادگیری موضوعات یادگیری در محیط های چندرسانه ای', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(30), pp. 165-186. doi: 10.22054/jep.2013.6052
محبوبی, طاهر. اثربخشی اصول طراحی آموزشی (14 اصل چند رسانه ای مرینبور و کستر)بر بارشناختی و یادگیری موضوعات یادگیری در محیط های چندرسانه ای. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 9(30): 165-186. doi: 10.22054/jep.2013.6052


login