دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,224
تعداد مقالات18,166
تعداد مشاهده مقاله55,939,243
تعداد دریافت فایل اصل مقاله29,011,265
محبوبی, طاهر. (1392). اثربخشی اصول طراحی آموزشی (14 اصل چند رسانه ای مرینبور و کستر)بر بارشناختی و یادگیری موضوعات یادگیری در محیط های چندرسانه ای. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(30), 165-186. doi: 10.22054/jep.2013.6052
طاهر محبوبی. "اثربخشی اصول طراحی آموزشی (14 اصل چند رسانه ای مرینبور و کستر)بر بارشناختی و یادگیری موضوعات یادگیری در محیط های چندرسانه ای". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 30, 1392, 165-186. doi: 10.22054/jep.2013.6052
محبوبی, طاهر. (1392). 'اثربخشی اصول طراحی آموزشی (14 اصل چند رسانه ای مرینبور و کستر)بر بارشناختی و یادگیری موضوعات یادگیری در محیط های چندرسانه ای', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(30), pp. 165-186. doi: 10.22054/jep.2013.6052
محبوبی, طاهر. اثربخشی اصول طراحی آموزشی (14 اصل چند رسانه ای مرینبور و کستر)بر بارشناختی و یادگیری موضوعات یادگیری در محیط های چندرسانه ای. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 9(30): 165-186. doi: 10.22054/jep.2013.6052


login