دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,212
تعداد مقالات18,011
تعداد مشاهده مقاله55,473,304
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,953,579
شهبازی‌راد, افسانه, قدم‌پور, عزت‌اله, غضنفری, فیروزه, مومنی, خدامراد. (1395). اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل تدوینی شناختی-فراشناختی-رفتاری بر کاهش علائم اختلال اضطراب اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(24), 47-61. doi: 10.22054/jcps.2016.6514
افسانه شهبازی‌راد; عزت‌اله قدم‌پور; فیروزه غضنفری; خدامراد مومنی. "اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل تدوینی شناختی-فراشناختی-رفتاری بر کاهش علائم اختلال اضطراب اجتماعی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 24, 1395, 47-61. doi: 10.22054/jcps.2016.6514
شهبازی‌راد, افسانه, قدم‌پور, عزت‌اله, غضنفری, فیروزه, مومنی, خدامراد. (1395). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل تدوینی شناختی-فراشناختی-رفتاری بر کاهش علائم اختلال اضطراب اجتماعی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(24), pp. 47-61. doi: 10.22054/jcps.2016.6514
شهبازی‌راد, افسانه, قدم‌پور, عزت‌اله, غضنفری, فیروزه, مومنی, خدامراد. اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل تدوینی شناختی-فراشناختی-رفتاری بر کاهش علائم اختلال اضطراب اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 7(24): 47-61. doi: 10.22054/jcps.2016.6514


login