دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,213
تعداد مقالات18,002
تعداد مشاهده مقاله55,457,250
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,951,755
حقیقی نسب, منیژه, یزدانی, حمیدرضا, مدائنی, مروارید. (1395). تاثیر فرآیندهای یادگیری سازمانی بر کیفیت داده های مدیریت روابط با مشتری (CRM) و عملکرد سازمان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(17), 123-146. doi: 10.22054/ims.2016.6992
منیژه حقیقی نسب; حمیدرضا یزدانی; مروارید مدائنی. "تاثیر فرآیندهای یادگیری سازمانی بر کیفیت داده های مدیریت روابط با مشتری (CRM) و عملکرد سازمان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 17, 1395, 123-146. doi: 10.22054/ims.2016.6992
حقیقی نسب, منیژه, یزدانی, حمیدرضا, مدائنی, مروارید. (1395). 'تاثیر فرآیندهای یادگیری سازمانی بر کیفیت داده های مدیریت روابط با مشتری (CRM) و عملکرد سازمان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(17), pp. 123-146. doi: 10.22054/ims.2016.6992
حقیقی نسب, منیژه, یزدانی, حمیدرضا, مدائنی, مروارید. تاثیر فرآیندهای یادگیری سازمانی بر کیفیت داده های مدیریت روابط با مشتری (CRM) و عملکرد سازمان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 5(17): 123-146. doi: 10.22054/ims.2016.6992


login