دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,675
تعداد مشاهده مقاله54,125,717
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,388,961
اعظمی, سعید, طالع پسند, سیاوش, نظیفی, مرتظی, رحیمیان بوگر, اسحاق. (1395). آموزش بازداری پاسخ، توانایی برنامه‌ریزی و سرعت پردازش به کودکان مبتلا‌به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی: مقایسه رویکرد توانبخشی‌شناختی-‌حرکتی با دارو‌درمانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(25), 31-55. doi: 10.22054/jcps.2017.7131
سعید اعظمی; سیاوش طالع پسند; مرتظی نظیفی; اسحاق رحیمیان بوگر. "آموزش بازداری پاسخ، توانایی برنامه‌ریزی و سرعت پردازش به کودکان مبتلا‌به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی: مقایسه رویکرد توانبخشی‌شناختی-‌حرکتی با دارو‌درمانی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 25, 1395, 31-55. doi: 10.22054/jcps.2017.7131
اعظمی, سعید, طالع پسند, سیاوش, نظیفی, مرتظی, رحیمیان بوگر, اسحاق. (1395). 'آموزش بازداری پاسخ، توانایی برنامه‌ریزی و سرعت پردازش به کودکان مبتلا‌به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی: مقایسه رویکرد توانبخشی‌شناختی-‌حرکتی با دارو‌درمانی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(25), pp. 31-55. doi: 10.22054/jcps.2017.7131
اعظمی, سعید, طالع پسند, سیاوش, نظیفی, مرتظی, رحیمیان بوگر, اسحاق. آموزش بازداری پاسخ، توانایی برنامه‌ریزی و سرعت پردازش به کودکان مبتلا‌به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی: مقایسه رویکرد توانبخشی‌شناختی-‌حرکتی با دارو‌درمانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 7(25): 31-55. doi: 10.22054/jcps.2017.7131


login