دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,201
تعداد مقالات17,933
تعداد مشاهده مقاله54,980,663
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,774,361
تاج زاده نمین, ابوالفضل اردشیر, اسمعیل مشرفی, فاطمه. (1393). اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه برند درمقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(24), 35-58.
ابوالفضل اردشیر تاج زاده نمین; فاطمه اسمعیل مشرفی. "اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه برند درمقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 24, 1393, 35-58.
تاج زاده نمین, ابوالفضل اردشیر, اسمعیل مشرفی, فاطمه. (1393). 'اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه برند درمقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(24), pp. 35-58.
تاج زاده نمین, ابوالفضل اردشیر, اسمعیل مشرفی, فاطمه. اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه برند درمقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1393; 8(24): 35-58.


login