افتخاری، عبدالرضا رکنالدین ؛ محمدحسین پاپلییزدی و عرفان عبدی، ( 1387 ). ارزیابی اثرات
اقتصادی بازارچههای مرزی بازتابهای توسعه مناطق مرزی مطالعه موردی بازارچه مرزی شیخ
108- 82 ،(4) صالح شهرستان ثلاث باباجانی استان کرمانشا.هژئوپلیتیک. 2
حدادیان، علیرضا ؛ باقریه مشهدی، امیرحسین هنرور و فاطمه باوجدان، ( 2015 ). عوامل مؤثر
- 23 ،(27) رفتاری بر پذیرشخرید اینترنتی در صنعت هواپیمای . یمطالعات مدیریتگردشگری. 9
.46
تیموتی دالن.جی. ( 1393 ). گردشگری خرید (الگوها و رفتار.) (چاپ اول)، (ترجمه مهدی
سقایی و زهره جوانبخت) مشهد: انتشارات مرندیز.
رنجبریان، بهرام ؛علیرضا امامی؛ و محمد غفاری، ( 1393 ). رفتار مصرفکننده در گردشگری.
(چاپ اول) تهران: انتشارات مهمکامه.
موون، جان سی و اس.مینور، میشل ( 1388 ). رفتار مصرفکننده: عوامل درونی و بیرونی.
(ترجمه عباس صالح اردستانی و محمدرضا سعدی)، چاپ پنجم، تهران: انتشارات اتحاد -جهان نو.
شمس، مجید؛ علیرضا ایلدرومی؛ و مرجان رضاقلی، ( 1392 ). بررسی ویژگیهای گردشگران
پارک ملی سرخهحصا.ر دومین همایش ملی حفاظت و برنامه زیری محیطزیست (شرکت هم
اندیشان محیطزیستفردا).
فیلیپ، کاتلر؛ و گری آرمسترانگ( 1389 ). اصول بازاریابی.( ترجمه علی پارسائیان) تهران:
انتشارات دبستان.
ضرغام، حمید و بنفشه عطر سایی ( 2006 ). رابطه عوامل جمعیت شناختی و رفتار خرید
.100- 81 :(11,12) صنایعدستی گردشگران اروپایی در اصفها . ن مطالعاتمدیریتگردشگری 4
کروبی، مهدی؛سهند بنی کمالی و همکاران ( 2012 ). تحلیل رفتار انتخاب مسیر توسط
.116- 91 :(19) گردشگران در بازار تاریخی تبری . ز مطالعاتمدیریتگردشگری 7
هنرور، افشار؛علیرضا قنبری فیروزآبادی و همکاران ( 1392 ). ویژگیهای جمعیت شناختی و
.24- اولویتهای گردشگران ورزشی در ایرا . ن پژوهشدر مدیریتورزشی: 1
Asgary, N., de Santos, G., Vincent, V., & Davila, V. (1997). The
determinants of expenditures by Mexican visitors to the border cities of Texas.
Tourism Economics, 3(4), 319-328 .
Beck, R. (1998). forget the beach, travelers opt for the mall on vacations .
Bray, J. P. (2008). Consumer behaviour theory: approaches and models .
ویژگیها و رفتار خرید گردشگران شهر بانه 59
Butler, R. W. (1991). West Edmonton Mall as a tourist attraction. The
Canadian Geographer/Le Géographe canadien, 35(3), 287-295 .
Chen, R. J. (2013). How can stores sustain their businesses? From shopping
behaviors and motivations to environment preferences. Sustainability, 5(2), 617-
628 .
Fratu, D. (2011). factors of influencers and changes in the tourism consumer
behavior
Jansen Verbeke, M. (1998). the synergism between shopping and tourism:
oxford: butterworth heinemann.
Konecnik, M., & Gartner, W. C. (2007). Customer-based brand equity for a
destination. Annals of tourism research, 34(2), 400-421 .
Kotler, P., & Caslione, J. A. (2009). How marketers can respond to recession
and turbulence. Journal of Customer Behaviour, 8(2), 187-191 .
McCormick, R. R. (2001). Shopping Paper presented at the Travel Industry
Association of America Marketing Outlook Forum.
Nam, J., Ekinci, Y., & Whyatt, G. (2011). Brand equity, brand loyalty and
consumer satisfaction. Annals of tourism research, 38(3), 1009-1030 .
Sandhusen, R. L. (2000a). Marketing (Vol. 218). Pennsylvania Barron's
Educational Series.
Sandhusen, R. L. (2000b). Marketing. Cf. S, 218, 218-219 .