دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,179
تعداد مقالات17,645
تعداد مشاهده مقاله53,520,929
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,267,200
روشندل اربطانی, طاهر, عاملی, سعیدرضا, حاجی جعفری, مجتبی. (1395). امکان‌سنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(7), 157-190. doi: 10.22054/cs.2017.13086.78
طاهر روشندل اربطانی; سعیدرضا عاملی; مجتبی حاجی جعفری. "امکان‌سنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 7, 1395, 157-190. doi: 10.22054/cs.2017.13086.78
روشندل اربطانی, طاهر, عاملی, سعیدرضا, حاجی جعفری, مجتبی. (1395). 'امکان‌سنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(7), pp. 157-190. doi: 10.22054/cs.2017.13086.78
روشندل اربطانی, طاهر, عاملی, سعیدرضا, حاجی جعفری, مجتبی. امکان‌سنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 2(7): 157-190. doi: 10.22054/cs.2017.13086.78


login