روشندل اربطانی, طاهر, عاملی, سعیدرضا, حاجی جعفری, مجتبی. (1395). امکان‌سنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(7), 157-190. doi: 10.22054/cs.2017.13086.78
طاهر روشندل اربطانی; سعیدرضا عاملی; مجتبی حاجی جعفری. "امکان‌سنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 7, 1395, 157-190. doi: 10.22054/cs.2017.13086.78
روشندل اربطانی, طاهر, عاملی, سعیدرضا, حاجی جعفری, مجتبی. (1395). 'امکان‌سنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(7), pp. 157-190. doi: 10.22054/cs.2017.13086.78
روشندل اربطانی, طاهر, عاملی, سعیدرضا, حاجی جعفری, مجتبی. امکان‌سنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 2(7): 157-190. doi: 10.22054/cs.2017.13086.78


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login