دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,181
تعداد مقالات17,684
تعداد مشاهده مقاله54,238,148
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,402,539
علی عسکری, عبدالعلی, صلواتیان, سیاوش, اقبال دوست, محمد حسین. (1395). راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه‌ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت‌های پهن‌باند. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(8), 41-79. doi: 10.22054/cs.2017.10774.42
عبدالعلی علی عسکری; سیاوش صلواتیان; محمد حسین اقبال دوست. "راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه‌ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت‌های پهن‌باند". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 8, 1395, 41-79. doi: 10.22054/cs.2017.10774.42
علی عسکری, عبدالعلی, صلواتیان, سیاوش, اقبال دوست, محمد حسین. (1395). 'راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه‌ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت‌های پهن‌باند', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(8), pp. 41-79. doi: 10.22054/cs.2017.10774.42
علی عسکری, عبدالعلی, صلواتیان, سیاوش, اقبال دوست, محمد حسین. راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه‌ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت‌های پهن‌باند. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 2(8): 41-79. doi: 10.22054/cs.2017.10774.42


login