حریری, پرستو, صابری, هاییده, ابوالمعالی الحسینی, خدیجه. (1395). اثربخشی برنامه تلفیقی آموزش مستقیم و آگاهی واج‌شناسی بر مهارت‌های روان‌خوانی، درک مطلب و حافظه کاری در دانش‌آموزان دختر با مشکلات خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(23), 51-81. doi: 10.22054/jpe.2016.7367
پرستو حریری; هاییده صابری; خدیجه ابوالمعالی الحسینی. "اثربخشی برنامه تلفیقی آموزش مستقیم و آگاهی واج‌شناسی بر مهارت‌های روان‌خوانی، درک مطلب و حافظه کاری در دانش‌آموزان دختر با مشکلات خواندن". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 23, 1395, 51-81. doi: 10.22054/jpe.2016.7367
حریری, پرستو, صابری, هاییده, ابوالمعالی الحسینی, خدیجه. (1395). 'اثربخشی برنامه تلفیقی آموزش مستقیم و آگاهی واج‌شناسی بر مهارت‌های روان‌خوانی، درک مطلب و حافظه کاری در دانش‌آموزان دختر با مشکلات خواندن', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(23), pp. 51-81. doi: 10.22054/jpe.2016.7367
حریری, پرستو, صابری, هاییده, ابوالمعالی الحسینی, خدیجه. اثربخشی برنامه تلفیقی آموزش مستقیم و آگاهی واج‌شناسی بر مهارت‌های روان‌خوانی، درک مطلب و حافظه کاری در دانش‌آموزان دختر با مشکلات خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 6(23): 51-81. doi: 10.22054/jpe.2016.7367


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login