مهدی زاده طالشی, سید محمد, خالدیان, اقبال, فردوسی, مهراوه. (1396). نقش نرم‌افزار اجتماعی «تلگرام» در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(10), 9-42. doi: 10.22054/cs.2017.22793.247
سید محمد مهدی زاده طالشی; اقبال خالدیان; مهراوه فردوسی. "نقش نرم‌افزار اجتماعی «تلگرام» در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 10, 1396, 9-42. doi: 10.22054/cs.2017.22793.247
مهدی زاده طالشی, سید محمد, خالدیان, اقبال, فردوسی, مهراوه. (1396). 'نقش نرم‌افزار اجتماعی «تلگرام» در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(10), pp. 9-42. doi: 10.22054/cs.2017.22793.247
مهدی زاده طالشی, سید محمد, خالدیان, اقبال, فردوسی, مهراوه. نقش نرم‌افزار اجتماعی «تلگرام» در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 3(10): 9-42. doi: 10.22054/cs.2017.22793.247


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login