دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,188
تعداد مقالات17,757
تعداد مشاهده مقاله54,666,790
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,593,932
مهدی زاده طالشی, سید محمد, خالدیان, اقبال, فردوسی, مهراوه. (1396). نقش نرم‌افزار اجتماعی «تلگرام» در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(10), 9-42. doi: 10.22054/cs.2017.22793.247
سید محمد مهدی زاده طالشی; اقبال خالدیان; مهراوه فردوسی. "نقش نرم‌افزار اجتماعی «تلگرام» در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 10, 1396, 9-42. doi: 10.22054/cs.2017.22793.247
مهدی زاده طالشی, سید محمد, خالدیان, اقبال, فردوسی, مهراوه. (1396). 'نقش نرم‌افزار اجتماعی «تلگرام» در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(10), pp. 9-42. doi: 10.22054/cs.2017.22793.247
مهدی زاده طالشی, سید محمد, خالدیان, اقبال, فردوسی, مهراوه. نقش نرم‌افزار اجتماعی «تلگرام» در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 3(10): 9-42. doi: 10.22054/cs.2017.22793.247


login