دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,223
تعداد مقالات18,060
تعداد مشاهده مقاله55,761,939
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,989,408
مهدی زاده طالشی, سید محمد, خالدیان, اقبال, فردوسی, مهراوه. (1396). نقش نرم‌افزار اجتماعی «تلگرام» در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(10), 9-42. doi: 10.22054/cs.2017.22793.247
سید محمد مهدی زاده طالشی; اقبال خالدیان; مهراوه فردوسی. "نقش نرم‌افزار اجتماعی «تلگرام» در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 10, 1396, 9-42. doi: 10.22054/cs.2017.22793.247
مهدی زاده طالشی, سید محمد, خالدیان, اقبال, فردوسی, مهراوه. (1396). 'نقش نرم‌افزار اجتماعی «تلگرام» در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(10), pp. 9-42. doi: 10.22054/cs.2017.22793.247
مهدی زاده طالشی, سید محمد, خالدیان, اقبال, فردوسی, مهراوه. نقش نرم‌افزار اجتماعی «تلگرام» در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 3(10): 9-42. doi: 10.22054/cs.2017.22793.247


login