مهدی زاده طالشی, سید محمد, خالدیان, اقبال, فردوسی, مهراوه. (1396). نقش نرم‌افزار اجتماعی «تلگرام» در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان. , 3(10), 9-42. doi: 10.22054/cs.2017.22793.247
سید محمد مهدی زاده طالشی; اقبال خالدیان; مهراوه فردوسی. "نقش نرم‌افزار اجتماعی «تلگرام» در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان". , 3, 10, 1396, 9-42. doi: 10.22054/cs.2017.22793.247
مهدی زاده طالشی, سید محمد, خالدیان, اقبال, فردوسی, مهراوه. (1396). 'نقش نرم‌افزار اجتماعی «تلگرام» در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان', , 3(10), pp. 9-42. doi: 10.22054/cs.2017.22793.247
مهدی زاده طالشی, سید محمد, خالدیان, اقبال, فردوسی, مهراوه. نقش نرم‌افزار اجتماعی «تلگرام» در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان. , 1396; 3(10): 9-42. doi: 10.22054/cs.2017.22793.247


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.