امراللهی بیوکی, فرزانه, حسین خانزاده, عباسعلی. (1396). تأثیر تکنیک خودآموزش‌دهی در بهبود عملکرد خواندن و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان نارساخوان. , 7(25), 53-73. doi: 10.22054/jpe.2017.20839.1532
فرزانه امراللهی بیوکی; عباسعلی حسین خانزاده. "تأثیر تکنیک خودآموزش‌دهی در بهبود عملکرد خواندن و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان نارساخوان". , 7, 25, 1396, 53-73. doi: 10.22054/jpe.2017.20839.1532
امراللهی بیوکی, فرزانه, حسین خانزاده, عباسعلی. (1396). 'تأثیر تکنیک خودآموزش‌دهی در بهبود عملکرد خواندن و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان نارساخوان', , 7(25), pp. 53-73. doi: 10.22054/jpe.2017.20839.1532
امراللهی بیوکی, فرزانه, حسین خانزاده, عباسعلی. تأثیر تکنیک خودآموزش‌دهی در بهبود عملکرد خواندن و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان نارساخوان. , 1396; 7(25): 53-73. doi: 10.22054/jpe.2017.20839.1532


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.