دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,224
تعداد مقالات18,166
تعداد مشاهده مقاله55,938,117
تعداد دریافت فایل اصل مقاله29,010,773
Khany, Reza, Azimi Amoli, Fatemeh. (1395). Validating an English Language Teacher Professional Development Scale in Iranian EFL Context. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(1), 134-107. doi: 10.22054/ilt.2016.7728
Reza Khany; Fatemeh Azimi Amoli. "Validating an English Language Teacher Professional Development Scale in Iranian EFL Context". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 1, 1395, 134-107. doi: 10.22054/ilt.2016.7728
Khany, Reza, Azimi Amoli, Fatemeh. (1395). 'Validating an English Language Teacher Professional Development Scale in Iranian EFL Context', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(1), pp. 134-107. doi: 10.22054/ilt.2016.7728
Khany, Reza, Azimi Amoli, Fatemeh. Validating an English Language Teacher Professional Development Scale in Iranian EFL Context. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 5(1): 134-107. doi: 10.22054/ilt.2016.7728


login