دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,223
تعداد مقالات18,061
تعداد مشاهده مقاله55,782,606
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,991,738
شیوندی, کامران, درتاج, فریبرز, فرخی, نور علی, ابراهیمی قوام, صغری. (1396). مدل یابی پیشرفت تحصیلی ریاضی برمبنای؛ ارزشِ تکلیف، درگیری شناختی، هیجان های پیشرفت و خود نظم جوئی تحصیلی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(30), 1-24. doi: 10.22054/qccpc.2017.22778.1552
کامران شیوندی; فریبرز درتاج; نور علی فرخی; صغری ابراهیمی قوام. "مدل یابی پیشرفت تحصیلی ریاضی برمبنای؛ ارزشِ تکلیف، درگیری شناختی، هیجان های پیشرفت و خود نظم جوئی تحصیلی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 30, 1396, 1-24. doi: 10.22054/qccpc.2017.22778.1552
شیوندی, کامران, درتاج, فریبرز, فرخی, نور علی, ابراهیمی قوام, صغری. (1396). 'مدل یابی پیشرفت تحصیلی ریاضی برمبنای؛ ارزشِ تکلیف، درگیری شناختی، هیجان های پیشرفت و خود نظم جوئی تحصیلی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(30), pp. 1-24. doi: 10.22054/qccpc.2017.22778.1552
شیوندی, کامران, درتاج, فریبرز, فرخی, نور علی, ابراهیمی قوام, صغری. مدل یابی پیشرفت تحصیلی ریاضی برمبنای؛ ارزشِ تکلیف، درگیری شناختی، هیجان های پیشرفت و خود نظم جوئی تحصیلی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 8(30): 1-24. doi: 10.22054/qccpc.2017.22778.1552


login