سیفی, سمیه, ابراهیمی قوام, صغری, عشایری, حسن, فرخی, نور علی, درتاج, فریبرز. (1396). اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفه‌های برنامه‌ریزی و حل مسأله‌ی کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دبستان. , 13(43), 101-118. doi: 10.22054/jep.2017.7763
سمیه سیفی; صغری ابراهیمی قوام; حسن عشایری; نور علی فرخی; فریبرز درتاج. "اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفه‌های برنامه‌ریزی و حل مسأله‌ی کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دبستان". , 13, 43, 1396, 101-118. doi: 10.22054/jep.2017.7763
سیفی, سمیه, ابراهیمی قوام, صغری, عشایری, حسن, فرخی, نور علی, درتاج, فریبرز. (1396). 'اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفه‌های برنامه‌ریزی و حل مسأله‌ی کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دبستان', , 13(43), pp. 101-118. doi: 10.22054/jep.2017.7763
سیفی, سمیه, ابراهیمی قوام, صغری, عشایری, حسن, فرخی, نور علی, درتاج, فریبرز. اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفه‌های برنامه‌ریزی و حل مسأله‌ی کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دبستان. , 1396; 13(43): 101-118. doi: 10.22054/jep.2017.7763


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.