دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,196
تعداد مقالات17,791
تعداد مشاهده مقاله54,755,089
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,648,523
سیفی, سمیه, ابراهیمی قوام, صغری, عشایری, حسن, فرخی, نور علی, درتاج, فریبرز. (1396). اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفه‌های برنامه‌ریزی و حل مسأله‌ی کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دبستان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(43), 101-118. doi: 10.22054/jep.2017.7763
سمیه سیفی; صغری ابراهیمی قوام; حسن عشایری; نور علی فرخی; فریبرز درتاج. "اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفه‌های برنامه‌ریزی و حل مسأله‌ی کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دبستان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 43, 1396, 101-118. doi: 10.22054/jep.2017.7763
سیفی, سمیه, ابراهیمی قوام, صغری, عشایری, حسن, فرخی, نور علی, درتاج, فریبرز. (1396). 'اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفه‌های برنامه‌ریزی و حل مسأله‌ی کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دبستان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(43), pp. 101-118. doi: 10.22054/jep.2017.7763
سیفی, سمیه, ابراهیمی قوام, صغری, عشایری, حسن, فرخی, نور علی, درتاج, فریبرز. اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفه‌های برنامه‌ریزی و حل مسأله‌ی کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دبستان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 13(43): 101-118. doi: 10.22054/jep.2017.7763


login