دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,224
تعداد مقالات18,148
تعداد مشاهده مقاله55,931,152
تعداد دریافت فایل اصل مقاله29,008,475
منصوری مؤید, فرشته, مرادی, محمد, ملایی, فاطمه. (1396). بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک ‌شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(39), 49-72. doi: 10.22054/tms.2017.16637.1464
فرشته منصوری مؤید; محمد مرادی; فاطمه ملایی. "بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک ‌شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 39, 1396, 49-72. doi: 10.22054/tms.2017.16637.1464
منصوری مؤید, فرشته, مرادی, محمد, ملایی, فاطمه. (1396). 'بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک ‌شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(39), pp. 49-72. doi: 10.22054/tms.2017.16637.1464
منصوری مؤید, فرشته, مرادی, محمد, ملایی, فاطمه. بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک ‌شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 12(39): 49-72. doi: 10.22054/tms.2017.16637.1464


login