دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,178
تعداد مقالات17,651
تعداد مشاهده مقاله53,547,935
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,272,754
منصوری مؤید, فرشته, مرادی, محمد, ملایی, فاطمه. (1396). بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک ‌شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(39), 49-72. doi: 10.22054/tms.2017.16637.1464
فرشته منصوری مؤید; محمد مرادی; فاطمه ملایی. "بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک ‌شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 39, 1396, 49-72. doi: 10.22054/tms.2017.16637.1464
منصوری مؤید, فرشته, مرادی, محمد, ملایی, فاطمه. (1396). 'بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک ‌شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(39), pp. 49-72. doi: 10.22054/tms.2017.16637.1464
منصوری مؤید, فرشته, مرادی, محمد, ملایی, فاطمه. بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک ‌شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 12(39): 49-72. doi: 10.22054/tms.2017.16637.1464


login