دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,185
تعداد مقالات17,683
تعداد مشاهده مقاله54,303,110
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,422,954
بادله, علیرضا. (1396). تأثیر محتوای الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(44), 131-151. doi: 10.22054/jep.2017.7983
علیرضا بادله. "تأثیر محتوای الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس ریاضی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 44, 1396, 131-151. doi: 10.22054/jep.2017.7983
بادله, علیرضا. (1396). 'تأثیر محتوای الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس ریاضی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(44), pp. 131-151. doi: 10.22054/jep.2017.7983
بادله, علیرضا. تأثیر محتوای الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 13(44): 131-151. doi: 10.22054/jep.2017.7983


login