دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,660
تعداد مشاهده مقاله53,938,833
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,359,389
سالاری, مصطفی, امیر تیموری, محمد حسن. (1396). بررسی تأثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای بر میزان بار شناختی بیرونی و یادگیری موضوع‌های پیچیده. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(44), 173-197. doi: 10.22054/jep.2017.7985
مصطفی سالاری; محمد حسن امیر تیموری. "بررسی تأثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای بر میزان بار شناختی بیرونی و یادگیری موضوع‌های پیچیده". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 44, 1396, 173-197. doi: 10.22054/jep.2017.7985
سالاری, مصطفی, امیر تیموری, محمد حسن. (1396). 'بررسی تأثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای بر میزان بار شناختی بیرونی و یادگیری موضوع‌های پیچیده', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(44), pp. 173-197. doi: 10.22054/jep.2017.7985
سالاری, مصطفی, امیر تیموری, محمد حسن. بررسی تأثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای بر میزان بار شناختی بیرونی و یادگیری موضوع‌های پیچیده. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 13(44): 173-197. doi: 10.22054/jep.2017.7985


login