سالاری, مصطفی, امیر تیموری, محمد حسن. (1396). بررسی تأثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای بر میزان بار شناختی بیرونی و یادگیری موضوع‌های پیچیده. , 13(44), 173-197. doi: 10.22054/jep.2017.7985
مصطفی سالاری; محمد حسن امیر تیموری. "بررسی تأثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای بر میزان بار شناختی بیرونی و یادگیری موضوع‌های پیچیده". , 13, 44, 1396, 173-197. doi: 10.22054/jep.2017.7985
سالاری, مصطفی, امیر تیموری, محمد حسن. (1396). 'بررسی تأثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای بر میزان بار شناختی بیرونی و یادگیری موضوع‌های پیچیده', , 13(44), pp. 173-197. doi: 10.22054/jep.2017.7985
سالاری, مصطفی, امیر تیموری, محمد حسن. بررسی تأثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای بر میزان بار شناختی بیرونی و یادگیری موضوع‌های پیچیده. , 1396; 13(44): 173-197. doi: 10.22054/jep.2017.7985


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.