حسنوند, باقر, حسنوندی, صبا. (1396). تاثیر آموزش مبتنی بر برنامه ریزی چند بعدی، بر بهبود ارتباط کلامی و مهارت های اجتماعی کودکان اوتیستیک استان البرز کرج. , (), -. doi: 10.22054/soece.2017.610.1014
باقر حسنوند; صبا حسنوندی. "تاثیر آموزش مبتنی بر برنامه ریزی چند بعدی، بر بهبود ارتباط کلامی و مهارت های اجتماعی کودکان اوتیستیک استان البرز کرج". , , , 1396, -. doi: 10.22054/soece.2017.610.1014
حسنوند, باقر, حسنوندی, صبا. (1396). 'تاثیر آموزش مبتنی بر برنامه ریزی چند بعدی، بر بهبود ارتباط کلامی و مهارت های اجتماعی کودکان اوتیستیک استان البرز کرج', , (), pp. -. doi: 10.22054/soece.2017.610.1014
حسنوند, باقر, حسنوندی, صبا. تاثیر آموزش مبتنی بر برنامه ریزی چند بعدی، بر بهبود ارتباط کلامی و مهارت های اجتماعی کودکان اوتیستیک استان البرز کرج. , 1396; (): -. doi: 10.22054/soece.2017.610.1014


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.