دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,224
تعداد مقالات18,166
تعداد مشاهده مقاله55,938,118
تعداد دریافت فایل اصل مقاله29,010,773
بذرکار, لیلا, نظری, فریبا. (1396). ارزیابی رضایت‌مندی اعضاء فعال کتابخانه مرکزی استان خوزستان نسبت به کیفیت خدمات بر اساس الگوی کانو- لایب‌کوال. سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(13), 51-84. doi: 10.22054/jks.2017.23271.1139
لیلا بذرکار; فریبا نظری. "ارزیابی رضایت‌مندی اعضاء فعال کتابخانه مرکزی استان خوزستان نسبت به کیفیت خدمات بر اساس الگوی کانو- لایب‌کوال". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 13, 1396, 51-84. doi: 10.22054/jks.2017.23271.1139
بذرکار, لیلا, نظری, فریبا. (1396). 'ارزیابی رضایت‌مندی اعضاء فعال کتابخانه مرکزی استان خوزستان نسبت به کیفیت خدمات بر اساس الگوی کانو- لایب‌کوال', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(13), pp. 51-84. doi: 10.22054/jks.2017.23271.1139
بذرکار, لیلا, نظری, فریبا. ارزیابی رضایت‌مندی اعضاء فعال کتابخانه مرکزی استان خوزستان نسبت به کیفیت خدمات بر اساس الگوی کانو- لایب‌کوال. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 4(13): 51-84. doi: 10.22054/jks.2017.23271.1139


login