بذرکار, لیلا, نظری, فریبا. (1396). ارزیابی رضایت‌مندی اعضاء فعال کتابخانه مرکزی اهواز نسبت به کیفیت خدمات براساس الگوی کانو- لایب‌کوال. , 3(11), 101-120. doi: 10.22054/jks.2017.23271.1139
لیلا بذرکار; فریبا نظری. "ارزیابی رضایت‌مندی اعضاء فعال کتابخانه مرکزی اهواز نسبت به کیفیت خدمات براساس الگوی کانو- لایب‌کوال". , 3, 11, 1396, 101-120. doi: 10.22054/jks.2017.23271.1139
بذرکار, لیلا, نظری, فریبا. (1396). 'ارزیابی رضایت‌مندی اعضاء فعال کتابخانه مرکزی اهواز نسبت به کیفیت خدمات براساس الگوی کانو- لایب‌کوال', , 3(11), pp. 101-120. doi: 10.22054/jks.2017.23271.1139
بذرکار, لیلا, نظری, فریبا. ارزیابی رضایت‌مندی اعضاء فعال کتابخانه مرکزی اهواز نسبت به کیفیت خدمات براساس الگوی کانو- لایب‌کوال. , 1396; 3(11): 101-120. doi: 10.22054/jks.2017.23271.1139


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.