دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,197
تعداد مقالات17,830
تعداد مشاهده مقاله54,810,320
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,678,710
دهدشتی شاهرخ, زهره, سلیمان زاده, امید, شاهمیرزایی, وحیدرضا. (1396). تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(40), 1-20. doi: 10.22054/tms.2018.18527.1511
زهره دهدشتی شاهرخ; امید سلیمان زاده; وحیدرضا شاهمیرزایی. "تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 40, 1396, 1-20. doi: 10.22054/tms.2018.18527.1511
دهدشتی شاهرخ, زهره, سلیمان زاده, امید, شاهمیرزایی, وحیدرضا. (1396). 'تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(40), pp. 1-20. doi: 10.22054/tms.2018.18527.1511
دهدشتی شاهرخ, زهره, سلیمان زاده, امید, شاهمیرزایی, وحیدرضا. تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 12(40): 1-20. doi: 10.22054/tms.2018.18527.1511


login