دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,658
تعداد مشاهده مقاله53,736,275
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,322,910
دهدشتی شاهرخ, زهره, سلیمان زاده, امید, شاهمیرزایی, وحیدرضا. (1396). تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(40), 1-20. doi: 10.22054/tms.2018.18527.1511
زهره دهدشتی شاهرخ; امید سلیمان زاده; وحیدرضا شاهمیرزایی. "تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 40, 1396, 1-20. doi: 10.22054/tms.2018.18527.1511
دهدشتی شاهرخ, زهره, سلیمان زاده, امید, شاهمیرزایی, وحیدرضا. (1396). 'تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(40), pp. 1-20. doi: 10.22054/tms.2018.18527.1511
دهدشتی شاهرخ, زهره, سلیمان زاده, امید, شاهمیرزایی, وحیدرضا. تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 12(40): 1-20. doi: 10.22054/tms.2018.18527.1511


login