حیدرزاده, کامبیز, نجفی, کبری, حسینی, سیدعلی. (1396). تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(40), 115-153. doi: 10.22054/tms.2018.19440.1534
کامبیز حیدرزاده; کبری نجفی; سیدعلی حسینی. "تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 40, 1396, 115-153. doi: 10.22054/tms.2018.19440.1534
حیدرزاده, کامبیز, نجفی, کبری, حسینی, سیدعلی. (1396). 'تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(40), pp. 115-153. doi: 10.22054/tms.2018.19440.1534
حیدرزاده, کامبیز, نجفی, کبری, حسینی, سیدعلی. تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 12(40): 115-153. doi: 10.22054/tms.2018.19440.1534


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login