دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,223
تعداد مقالات18,061
تعداد مشاهده مقاله55,782,644
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,991,741
بابایی منقاری, محمد مهدی, زاهد بابلان, عادل, معینی کیا, مهدی, خالق خواه, علی. (1396). الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(45), 163-181. doi: 10.22054/jep.2017.8149
محمد مهدی بابایی منقاری; عادل زاهد بابلان; مهدی معینی کیا; علی خالق خواه. "الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 45, 1396, 163-181. doi: 10.22054/jep.2017.8149
بابایی منقاری, محمد مهدی, زاهد بابلان, عادل, معینی کیا, مهدی, خالق خواه, علی. (1396). 'الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(45), pp. 163-181. doi: 10.22054/jep.2017.8149
بابایی منقاری, محمد مهدی, زاهد بابلان, عادل, معینی کیا, مهدی, خالق خواه, علی. الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 13(45): 163-181. doi: 10.22054/jep.2017.8149


login