دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,224
تعداد مقالات18,166
تعداد مشاهده مقاله55,938,155
تعداد دریافت فایل اصل مقاله29,010,788
امانی, جمشید, پوراشرف, یاسان‌اله, آیبد, رضا. (1396). اثر ویژگی‌های شخصیتی، بر رفتارِ دِگَرگُزینی مشتریان، و نقش ناکامی در خدمات‌رسانی، در تعدیل آن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 26(85), 87-107. doi: 10.22054/jmsd.2017.8221
جمشید امانی; یاسان‌اله پوراشرف; رضا آیبد. "اثر ویژگی‌های شخصیتی، بر رفتارِ دِگَرگُزینی مشتریان، و نقش ناکامی در خدمات‌رسانی، در تعدیل آن". سامانه مدیریت نشریات علمی, 26, 85, 1396, 87-107. doi: 10.22054/jmsd.2017.8221
امانی, جمشید, پوراشرف, یاسان‌اله, آیبد, رضا. (1396). 'اثر ویژگی‌های شخصیتی، بر رفتارِ دِگَرگُزینی مشتریان، و نقش ناکامی در خدمات‌رسانی، در تعدیل آن', سامانه مدیریت نشریات علمی, 26(85), pp. 87-107. doi: 10.22054/jmsd.2017.8221
امانی, جمشید, پوراشرف, یاسان‌اله, آیبد, رضا. اثر ویژگی‌های شخصیتی، بر رفتارِ دِگَرگُزینی مشتریان، و نقش ناکامی در خدمات‌رسانی، در تعدیل آن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 26(85): 87-107. doi: 10.22054/jmsd.2017.8221


login