دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,196
تعداد مقالات17,791
تعداد مشاهده مقاله54,755,002
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,648,476
امانی, جمشید, پوراشرف, یاسان‌اله, آیبد, رضا. (1396). اثر ویژگی‌های شخصیتی، بر رفتارِ دِگَرگُزینی مشتریان، و نقش ناکامی در خدمات‌رسانی، در تعدیل آن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 26(85), 87-107. doi: 10.22054/jmsd.2017.8221
جمشید امانی; یاسان‌اله پوراشرف; رضا آیبد. "اثر ویژگی‌های شخصیتی، بر رفتارِ دِگَرگُزینی مشتریان، و نقش ناکامی در خدمات‌رسانی، در تعدیل آن". سامانه مدیریت نشریات علمی, 26, 85, 1396, 87-107. doi: 10.22054/jmsd.2017.8221
امانی, جمشید, پوراشرف, یاسان‌اله, آیبد, رضا. (1396). 'اثر ویژگی‌های شخصیتی، بر رفتارِ دِگَرگُزینی مشتریان، و نقش ناکامی در خدمات‌رسانی، در تعدیل آن', سامانه مدیریت نشریات علمی, 26(85), pp. 87-107. doi: 10.22054/jmsd.2017.8221
امانی, جمشید, پوراشرف, یاسان‌اله, آیبد, رضا. اثر ویژگی‌های شخصیتی، بر رفتارِ دِگَرگُزینی مشتریان، و نقش ناکامی در خدمات‌رسانی، در تعدیل آن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 26(85): 87-107. doi: 10.22054/jmsd.2017.8221


login