دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,223
تعداد مقالات18,061
تعداد مشاهده مقاله55,767,873
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,990,366
خسروتاش, پریسا, ابوالمعالی الحسینی, خدیجه, هاشمیان, کیانوش. (1396). مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی و آموزش اجتماعی- هیجانی بر بهبود عملکرد توجه مداوم در دانش آموزان با اختلال ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(27), 79-113. doi: 10.22054/jpe.2018.21729.1557
پریسا خسروتاش; خدیجه ابوالمعالی الحسینی; کیانوش هاشمیان. "مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی و آموزش اجتماعی- هیجانی بر بهبود عملکرد توجه مداوم در دانش آموزان با اختلال ریاضی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 27, 1396, 79-113. doi: 10.22054/jpe.2018.21729.1557
خسروتاش, پریسا, ابوالمعالی الحسینی, خدیجه, هاشمیان, کیانوش. (1396). 'مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی و آموزش اجتماعی- هیجانی بر بهبود عملکرد توجه مداوم در دانش آموزان با اختلال ریاضی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(27), pp. 79-113. doi: 10.22054/jpe.2018.21729.1557
خسروتاش, پریسا, ابوالمعالی الحسینی, خدیجه, هاشمیان, کیانوش. مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی و آموزش اجتماعی- هیجانی بر بهبود عملکرد توجه مداوم در دانش آموزان با اختلال ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 7(27): 79-113. doi: 10.22054/jpe.2018.21729.1557


login